Om de projecten te kunnen bekostigen worden er diverse acties op touw gezet:

• Jaarlijkse sponsorloop St. Janschool Breezand

• 3 Koningen actie: kinderen collecteren in diverse kerken

• Klaverjasavonden twee keer per jaar

• Paas-/herfstworkshops

• Benefietconcerten

• Steenhouwerij Steengoed doneerde een cursus voor 10 personen plus de materialen

• Huwelijk/verjaardag/reünie: er zijn vele mensen die bij het vieren van een huwelijk, verjaardag, reünie of andere feestelijke gelegenheid in plaats van cadeaus een bijdrage voor Kansrijk vragen.

• Losse of periodieke donaties: er zijn vele mensen die zo af en toe of zelfs maandelijks een bedrag(je) overmaken op ons rekeningnummer ( NL63 RABO 030.31.71.839 ) zodat we door kunnen gaan met dit mooie werk.

• Er zijn de afgelopen jaren meerdere lelie-schub-sessies gehouden, waar diverse vrijwilligers in hun vrije tijd aan hebben meegeholpen.

Andere ideeën en initiatieven zijn natuurlijk van harte welkom!

Giften aan Kansrijk blijven aftrekbaar!

Onze Stichting Kansrijk is erkend als een Algemeen Nut Beogende Instelling: ANBI.

Dat houdt in dat giften gedaan aan onze stichting onder de normale regels van aftrekbaarheid blijven vallen. Wij staan bij ANBI geregistreerd als 'Kansrijk Breezand'.