Hoe kan ik helpen?

De kinderen in Oostelijk Afrika (o.a. Kenia, Oeganda, Tanzania en Rwanda) verdienen een kans! Stichting Kansrijk is blij met iedere bijdrage.

Alles wat u doneert komt rechtstreeks ten goede aan onze projecten. U kunt op vele manieren ondersteunen, zodat de kinderen de kans krijgen een mooie toekomst op te bouwen:

EENMALIG DONEREN

U kunt uw donatie overmaken op IBAN: NL63 RABO 030.31.71.839 t.n.v. Stichting Kansrijk, Breezand.

VOOR LANGERE TIJD STEUNEN

U kunt ook voor een bescheiden bedrag per maand onze projecten steunen. Door een maandelijkse donatie geeft u Stichting Kansrijk een stabiele basis voor haar activiteiten.

HUWELIJK/VERJAARDAG/REUNIE

Er zijn vele mensen die bij het vieren van een huwelijk, verjaardag, reünie of andere feestelijke gelegenheid in plaats van cadeaus een bijdrage voor Kansrijk vragen.

NALATEN

Stichting Kansrijk is voor het uitvoeren van haar projecten afhankelijk van de giften van donateurs. Die giften kunnen afkomstig zijn van mensen die Stichting Kansrijk hebben opgenomen in hun testament. Een testament is een prachtige manier om te investeren in goede zorg voor mensen die het zo hard nodig hebben.

U KUNT EENVOUDIG SCHENKEN, DE BELASTINGDIENST SCHENKT MEE

Stichting Kansrijk heeft een zgn. ANBI verklaring. Daarom kunt u uw giften onder bepaalde voorwaarden en condities aftrekken van de inkomstenbelasting. Dit kan voor het hoogste belastingtarief betekenen dat u 52% van uw donatie terugkrijgt, of dat u Stichting Kansrijk aanzienlijk meer kunt geven zonder dat het u meer geld kost.

U kunt uw donatie overmaken op onze rekening bij de Rabobank,

IBAN: NL63 RABO 030.31.71.839 t.n.v. Stichting Kansrijk, Breezand.